StarsUp’21 online stant alanına hoş geldin! Çeşitli sektörlerden girişimlerle bire bir iletişime geçmenin tam sırası! Girişimler hakkında detaylı bilgi öğrenebilir, sorularını sorabilirsin. Girişimlerle görüşmek için yapman gereken tek şey stant saatlerinde zoom’a katılmak!

25 Mayıs 14.30-15.30

Yemeksepeti
Türkiye’nin ilk ve en büyük online yemek siparişi sitesi olan Yemeksepeti, 2001 yılında kuruldu ve 2015 Mayıs itibarıyla dünyanın en büyük online yemek sipariş platformu Delivery Hero bünyesine katıldı. Yemeksepeti, tüm internet kullanıcıları ve ilgili restoranlara, internetten yemek siparişi verebilme ve alabilme olanağı sağlıyor. Türkiye ve Kıbrıs’ta halen 50.000 üye restoran ve 20 milyondan fazla kayıtlı kullanıcıya sahip.
Nisan 2019’da aktif olan Yemeksepeti Banabi, Yemeksepeti’nin online market hizmetidir. Bünyesinde 135 kategoride, 550’den fazla marka ve 3000’e yakın ürün barındıran Yemeksepeti Banabi, kullanıcılarının market ihtiyaçlarını dakikalar içinde ulaştırıyor. Şu an 28 şehirde aktif olan online market hizmeti Yemeksepeti Banabi, Yemeksepeti uygulaması içinde ve Yemeksepeti.com’da konumlanıyor
Yemeksepeti bünyesinde alt marka olarak yer alan Yemek.com ise günlük 1.000.000 tekil kişi tarafından ziyaret edilen, yemek üzerine eğlenceli ve öğretici konular, yemek tarifleri, videolar gibi içerikleri bir arada bulunduran bir platform.

25 Mayıs 15.30-16.30

Earnado
Algoritmalar ile pazarlama kararları veren ve yapılması gerekenleri online profesyoneller ile gerçekleştiren sistem
Yaşadığımız çağda bilginin yerini bilgiyi yorumlama ve bilgiden ürünler, hizmetler ortaya çıkarmak aldı. Earnado olarak amacımız değerli bilgileri teknoloji ile yorumlayarak değerli çalışmalar yapılmasını sağlamak. Sistemimiz ile gençlere bilgiyi uygulama becerisi, firmalara ise bilgiden ticari kazanç oluşturma yetkinliği sağlıyoruz.

26 Mayıs 16.00-17.00

Abonesepeti
Müjgan Aydın, İletişim Fakültesi – Reklamcılık eğitiminin ardından sırası ile Medya, Retail, Finans sektörlerinde tecrübe kazandıktan sonra kariyerine son 13 yıldır abonelik başlatma- yönetme ve sonlandırma birimlerinde aktif yöneticilik yaptığı Telekomünikasyon sektöründe devam etmiştir. Şu an @abonesepeti İş ve Satış Geliştirme birimlerinin başında ülkedeki tüm satış kanallarının geliştirilmesi ve yönetilmesinden sorumludur. Geçmişteki deneyimlerinin yanı sıra ülkemizde başka bir örneği olmayan @abonesepeti platformunu yeni deneyimler ve hedeflerle geleceğe taşımaktadır.
Abonesepeti, aboneliklerinizi başlatma, yönetme, sonlandırma ve daha fazlasını yardımcı olan bir abonelik yönetim platformudur. Tüketiciler ilk hizmet başlangıcından abonelik iptal sürecine kadar tüm aboneliklerini tek bir yerden planlayıp, izleyip, organize ederek zamandan ve paradan tasarruf etmelerini sağlamaktadır.
- Tüketicilerin aboneliklerinin başlatılmasından sonlandırılmasına kadar tüm akışı kontrol etmelerini sağlayarak aboneliklerini YÖNETME konforu sunuyoruz.
- Çok fazla kurum ve kampanya var. Tek bir ekranda KARŞILAŞTIRMA imkânı sağlıyoruz.
- Kurumlar ile özel anlaşmalar yaparak tüketicilere FİYAT AVANTAJI sunuyoruz.
- Abonelik Yönetimi Platformumuz aracılığıyla tüm servis sağlayıcılarına tek bir platform üzerinden ULAŞIM imkânı sağlıyoruz.
- Kolayiptal servisimiz ile gereksiz aboneliklerini hızlıca iptal etmelerini sağlayarak TASARRFUF ettiriyoruz.
Adreste abonelik işlemlerini yaparak ZAMAN kazandırıyoruz. Kağıt işlerinin ve SIM Kartların / Cihazların eve kadar teslimi.

25 Mayıs 13.30-14.30

Youthall
Genç Yeteneklerin Kariyer Platformu
Youthall’da şirketlerin çalışma ortamlarını ve kültürlerini keşfedip deneyimleyerek hayalindeki iş ve staj ilanlarına başvurabilirsin.

25 Mayıs 13.30-15.30

Melo App
Ankara’da doğup İstanbul’da büyüyen MeloApp, şu anda 1000’e yakın sertifikalı uzmanıyla 15 farklı şehirde hizmet vermektedir. Program sayesinde kuaförlük ve kişisel bakım hizmeti sunan uzmanlardan istediğimiz konumda ve zamanda randevu alabiliyoruz. Türkiye’de ilk olan bu uygulama, güzellikle ilgili ihtiyacımız olan herhangi bir şeye en hızlı şekilde ulaşabileceğimiz bir program olarak tasarlanmıştır. Aynı zamanda MeloApp, Londra’da düzenlenen yarışmada ‘İlk 10 Girişim’ içinde yerini almıştır.

25 Mayıs 13.30-15.30

Pathonex

25 Mayıs 14.30-15.30

Avokadio

25 Mayıs 14.30-15.30

Galata Business Angels
Türkiye’nin İlk Melek Yatırım Ağı
Galata Business Angels (GBA) olarak potansiyeli en yüksek girişimcilerle en deneyimli yatırımcıları buluşturarak başarılı dijital girişimcilik hikayelerinin çıkmasını sağlayan Türkiye’nin ilk melek yatırım ağıyız. Her sektörde dijital ve yenilikçi iş fikirlerine yatırım yapan, kâr amacı gütmeyen bir dernek olarak faaliyet göstermekteyiz.

25 Mayıs 15.30-16.30

Girişimcilik Vakfı
Türkiye’nin gelişmiş ülke olma yolundaki dönüşümünü girişimcilik ile hızlandırmak vizyonu ile kurulan Türkiye Girişimcilik Vakfı (Girvak), Türkiye’de girişimcilik kültürünü oluşturmak ve yaygınlaştırmak misyonu ile çalışıyor.
2014 yılında yola çıkan Girvak, girişimciliğin değişimin anahtarı olduğuna inanan iş insanları ve fikir önderleri ile birlikte girişimcilik kültürünün yaygınlaşması ve girişimciliğin gençler arasında bir kariyer seçeneği haline gelmesi için çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Nüfusun %50’sini oluşturan gençler desteklendikleri takdirde girişimcilik ile değişim yaratmak için heyecan duyuyorlar. Sorunlara çözüm yaratmak, girişimcilik kültürünü geliştirmek ve ilham vermek için çalışmak ve geri vermek istiyorlar. Girvak olarak ilham verdiğimiz milyonlarca genç ile geleceğe umutla bakabileceğimize inanıyoruz. Gençlerin kendi yollarından giderken iz bırakmalarını sağlamak için kurguladığımız Fellow Programı ve liseli gençler için yaptığımız Start Programı, geri vermeyi yaygınlaştırmak için hayata geçirdiğimiz “Giveback” Programları ve Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen şirketleri ve global fon sağlayıcılar ile düzenlediğimiz etki programları ile değişimin öncüsü olmak için çalışıyoruz.
Fellow Programı, gençlerin girişimcilik potansiyellerini bilimsel bir seçim sistemi ile ölçerek onları ilham ve doğru bir network ile bir araya getiriyor. Programın ana amacı girişimcilik potansiyeli olan gençleri desteklemek olduğu için Girvak fikre değil insana yatırım yapıyor. Girvak, Fellow Programı ile gençleri desteklerken, özel sektör ve diğer ortakları ile yaptığı projeler ile girişimcilik kültürünü farklı programlar ile toplumun farklı kesimlerinde yaygınlaştırıyor. Girişimcilik toplumdan beslenerek büyüyen ancak topluma aynı oranda geri verdiğinde yaygınlaşan bir olgu. Bu nedenle ekosistemlerin büyümesi, gençlerin girişimciliği bir kariyer seçeneği olarak görmesi için önemli etken Giveback –Topluma Geri Vermek. Geri vermenin ilham verici gücü ile Girvak, farklı hedef kitlelere yönelik etkinlikleri ile geri verme kültürünü yaygınlaştırıyor. Girvak ekosistemin birleştirici gücü olarak Girişimcilik ruhunu gençler üzerinden toplumun her kesiminde yaygınlaştırırken aynı zamanda bu alanda doğru bilgi üretmenin ekosistemdeki tüm kurumlar için öneminin altını çiziyor. Bu inanç ve ihtiyaçla doğru bilginin üretimi konusunda sorumluluğu da üstleniyor.
Girvak olarak, gençlerin değişimin anahtarı olduklarına ve dünyayı daha iyi bir yer yapmak için yeni, daha girişimci ve umut dolu bir bakış açısına ihtiyacımız olduğuna inanıyoruz. Daha da önemlisi her gencin farklılığının yarattığı özgürlüğe ve bir girişime başlama cesaretlerine inanıyoruz.

25 Mayıs 15.30-16.30

HoldArts
HoldArts, lüks kırtasiye ve ofis ürünleri sektöründe olan konsept, tasarım bir e-ticaret markasıdır.
Anne-Bebek Günlüğü, Bebek Albümü, Düğün Planlayıcısı, Seyahat Planlayıcısı, Tarif Defteri, Konsept Ajandalar, Süresiz Planlayıcılar, Stickerlar, Hediye Kutuları gibi aslında ürün portföyü sürekli gelişen bir markadır.
Piyasada olan ürünleri geliştirmek ya da sektörde olmayan ürünleri sunmak gayesiyle hareket ettik.
Önceliklerimiz:
- Özgün Olmak
- Kaliteli Ürün Çıkarmak
- Göze ve Estetik Duygusuna Hitap Etmek
- Paketleme ve Kişiselleştirme Hizmetiyle Özel Hissettirmek
Bebeğinin her anını ölümsüzleştirmek isteyen annelere, tariflerini saklamak isteyenlere, notlarını randevularını toplantılarını organize etmek isteyen iş insanlarına, evlilik hazırlığı yapanlara, gezginlere, öğrencilere gibi hayatın her alanına hitap ediyoruz.
Kısacası; sizinle gezmek, sizinle eğlenmek, sizinle planlamak, sizinle toplantı yapmak, sizinle anne olmak, sizinle özel hissetmek istiyoruz. HoldArts ile planlayalım, eğlenelim, tadını çıkaralım!
En özel anılarınıza ortak olmak dileğiyle…
Hem zorlu hem de heyecanlı yollardan geçmiş genç bir kadın girişimci olarak dilediğiniz soruyu cevaplayabilirim. Unutmayalım ki; “Zihnimizde canlandırabildiğimizi, ellerimizde de tutabiliriz.”

25 Mayıs 14.30-15.30

İyi Gelir

25 Mayıs 14.30-16.30

allzin
allzin yeme-içme ve eğlence odaklı; keşfetmeyi seven gurme-gezginler için tasarlanan benzersiz mobil uygulamadır.
Restoranları, cafeleri, barları, otelleri ve beach clubları dijitalleştirerek yakındaki potansiyel müşterilere konum, iletişim bilgileri, menü, kampanya ve etkinlikleri ile ulaştıran platformdur.
Girişimin kuruluşu ve güncel durum
allzin 2017 Nisan ayında ilk iOS sürümü ile kullanıcıları ile buluştu. 2020 yılında 1000+ üye işletme ve 2.3 milyon website ve mobil uygulama ziyaretçisine ulaşmıştır.
Platformda 53.000 çeşit yemek görselleri ile kullanıcıların keşfine sunuluyor.
Günlük ortalama 3 yeni mekan allzin’de listelenmektedir.
Kullanıcılar İçin allzin
Sokağa çıkmayı, yeni yerleş ve lezzetler keşfederken eğlenmeyi de eksik etmeyenlerin benzersiz mobil uygulamasına e-posta, facebook, twitter ya da apple id ile giriş yapabilirsiniz. Ayrıca kullanıcılarına üye olmadan kullanma imkanı da tanımaktadır.
allzin kullanıcıların anlık konumuna göre ya da istenilen konumdaki kampanyaları, mekanları, ve etkinlikleri saniyeler içinde listeler.
Yeni lezzetler keşfetmeyi seven veya yemek konusunda kararsız kalan kullanıcılarına sabah kahvaltı önerileri, öğle-akşam arası ana yemekler ve akşam kahve-tatlı öneriler sunar.
allzin ile An’ı Paylaş
Gezginler ve gurmeler allzin’de konum etiketiyle yeme-içme, doğa, seyahat, etkinlik gibi kategorilerde an’ı paylaşarak yakındaki diğer kullanıcılarına ilgi alanlarına yönelik ilham olurlar.
Mekanlar İçin allzin
allzin vitrin ürünü ile restoranları tek platformda ekonomik biçimde 24 saatte dijitalleştirir.
Ön sipariş, masaya sipariş, paket sipariş, QR dijital menü, mobil ödeme, müşteri sadakat sistemi, etkinlik pazarlama, otomasyon sistemi, garson-kurye mobil uygulamasına kadar tek platformda dijitalleşmeyi 24 saatte ve çok ekonomik sunar.
allzin Uygulamasını Ücretsiz İndirin
allzin App Store ve Google Play’den ücretsiz indirin.
Ya da restoran eklemek için www.allzinapp.com sayfasını ziyaret edin.
Sosyal medyada allzin’i takip edin @allzinofficial

25 Mayıs 17.30-18.30

Benzin Litre
Kullanıcı bazlı veri paylaşımı ile en uygun benzin, dizel ve otogaz fiyatlarını, en yakın istasyonları, sevdiğiniz kahve markalarını, en temiz istasyonları, en geniş market opsiyonları ile farklı yıkama türlerini, mescit, lastik tamiri gibi bir istasyondan bekleyebileceğiniz bilgileri bulabileceğiniz yeni bir yerli uygulama: BenzinLitre.
“İlk gördüğüm istasyona gireceğim” yerine “en doğru istasyona gireceğim” algısını oluşturmayı hedefleyen BenzinLitre, konumunuza en yakın akaryakıt istasyonlarını sıralıyor. Öne çıkan noktası ilgili istasyondaki akaryakıt fiyatlarını göstermesi olan BenzinLitre ile en uygun benzin fiyatı, dizel fiyatı ve LPG fiyatını görebilmek mümkün. Tüm akaryakıt seçenekleri için arama yapmanız mümkün. Aramayı yaptığınızda etrafınızdaki en ucuz benzinin satıldığı istasyonlara da bu şekilde ulaşmış oluyorsunuz. Uygulamada bulunan herhangi bir benzin istasyonuna tıkladığınızda fiyatların yanında istasyon ayrıntılarını da görüyorsunuz. İstasyonun açık olduğu saatler, market, restoran, tuvalet gibi özelliklerinin bilgisine de ulaşıyorsunuz.
Uygun fiyatlı benzin bulmanın haricinde özellikler
BenzinLitre, kullanıcıya sadece uygun fiyatlı benzin hizmeti değil, bunun yanında birçok özellik daha sunuyor. Acil durumlarda en yakın istasyon, oto-lastik tamiri gibi bir ihtiyaçlarınızı karşılıyor, aynı zamanda gecenin bir vakti tüm marketler kapanmışken açık olan bir benzin istasyonunun marketi de ihtiyacınız olan acil bir şeyi bulmanızda size yardımcı oluyor.
Uygulamada benzin fiyatlarını, kitle kaynağı ile kullanıcılar belirliyor. Buna rağmen uygulama tarafının müdahale ettiği bir fiyat penceresi var. Benzine gelen zamlara göre de belirli müdahaleler de bulunabiliyorlar. “Onaylı istasyon” özelliği ile yakın zamanda istasyon sahiplerinin de belli ayrıcalıklar ile kontrol edebileceği bir yapıya geçileceğini de belirtiyorlar. Art niyetli kullanımlar durumunda sadece kullanıcının değil, kullandığı cihazların da engellemeyle karşılaşacağını hatırlatalım.
BenzinLitre ile en ucuz benzinin nerede olduğunu öğrenin
İster İstanbul’da, isterseniz Ankara’da ya da Anadolu’nun herhangi bir şehrinde olun, her yerde kullanıma açık olan BenzinLitre ile en ucuz benzinin hangi istasyonda olduğunu öğrenebiliyorsunuz. Büyük markalar tavan fiyatı sabit tutarken, yerel oyuncularda çok rekabetçi fiyatları görmenin mümkün olduğu piyasada BenzinLitre kullanıcıları depo başına 50 TL’ye kadar tasarruf edebiliyorlar. Tasarrufların yanında kart kampanyalarının sadece belirli istasyonlarda değil, belirlenen şirketin tüm istasyonlarında geçerli olması da BenzinLitre için öne çıkan bir özellik olarak adlandırılabilir.
Uygulamada bulunan “Kazanmak için Katıl” bölümünde ise fiyat güncelleme ve yorum/rate yapan kullanıcılar puan kazanıyor. BenzinLitre’de bulunan Leaderboard sayesinde kullanıcılar oyunlaştırma ile hem puan kazanarak motive olacaklar hem de günlük 50 TL ücretsiz akaryakıt kazanma şansına sahip olacaklar. Halihazırda birkaç marka ile ücretsiz akaryakıt çekilişine sponsor olması için de görüştüklerini belirttiler.
BenzinLitre’nin kurucusu Görkem Ünel
Yurt dışında Gasbuddy ve Gas Guru gibi örneklerini gördüğümüz uygulamanın ülkemizde ise henüz bir muadili yok. Uygulama, bugüne kadar Hepsiburada, Rocket Internet ve Trendyol gibi e-ticaret firmalarında çalışan, son olarak Criteo Munich ofisinde kısa bir çalışmanın ardından, Criteo Türkiye ofisinin kurulma sürecinde pay sahibi olan Görkem Ünel tarafından bir ay kadar önce hayata geçirildi ve şimdiden 10 binden fazla kullanıcı tarafından aktif olarak kullanılıyor. Görkem Ünel, BenzinLitre için yapay zeka uygulama şirketi BRAIN MINDS teknolojisini kurdu. Şu an için tamamen BenzinLitre’ye odaklanan BRAIN MINDS’ın gelecek için farklı projeleri de mevcut.
Kamuya fayda sağlama amacıyla kurulduğunun altı çizilen BenzinLitre, kullanıcı tarafında daima ücretsiz olacak. BenzinLitre’yi iOS cihazlarınız için App Store, Android cihazlarınız içinse Google Play Store üzerinden indirebilirsiniz.

25 Mayıs 16.30-17.30

Massive Energy
Takımda bulunan toplam 10+ enerji sektörü deneyimi , gönüllülük çalışmaları ve geliştirdiğimiz algoritmalar ile insanlarda farkındalık artırarak enerji verimliliği motivasyonunu artırma nasıl sağlanır sorusu ile hikayemiz başlamıştır.
Birleşmiş Milletler Küresel Sürdürülebilirlik hedeflerinden 12.si olan “Sorumlu Üretim ve Sorumlu Tüketim” ana temasıyla enerji tüketim kültürüne katkıda bulunarak iyileştirme sağlamak en büyük hayalimizdir.

25 Mayıs 13.30-14.30
26 Mayıs 13.00-14.00

Classest
Classest, öğrenciler için akademik ve pedagojik bakımdan en uygun öğretmenlerin belirlendiği, sadece yüksek imaja ve profesyonel başarılara sahip öğretmenlerin bulunduğu, kendi geliştirdiği sanal sanal sınıflarında canlı ders, sınav ve eğitim koçluğu programlarıyla uzun soluklu eğitimlerin verildiği bir online eğitim platformudur.

25 Mayıs 13.30-14.30
26 Mayıs 12.00-13.00

Fazla Gıda
UNDP tarafından desteklenen ve sürdürülebilir kalkınma amaçlarına katkı sağlayan Fazla Gıda, dijital atık yönetim platformuyla, partnerlerinin gıda atığı kaynaklı karbon salınımı %50 oranında azaltmayı amaçlayan teknoloji tabanlı bir sosyal girişimdir.
Gıda Kazanım Hiyerarşisi’ne paralel olarak geliştirdiği bağış, ikincil satış, hayvan yemi ve biyogaz üretimi gibi farklı modülleri ile 4 yıldan fazla süredir Türkiye’nin farklı bölgelerinden 36 şehirde günlük operasyonlar yürütmektedir. İlk operasyonunu gerçekleştirdiği 2017 yılından itibaren, 40’ı aşkın ulusal ve global partnerine gıda atığını kaynağında azaltma ve gıda geri kazanımı konusunda çeşitli teknolojik çözümler üreten Fazla Gıda, son 4 yılda, 19 bin ton fazla gıdayı kurtararak 63 bin ton karbon emisyonunun önüne geçmiş ve 72 milyon litre suyun israf olmasını engellemiştir.
Kurtardığı bu gıdalar ve bağış modülü aracılığıyla, Gıda Kurtarma Derneği ile omuz omuza çalışarak ayda 1.100.000’den fazla ihtiyaç sahibine ulaşmaktadır. Teknolojik çözümleri ve kurduğu partner ekosistemi ile kurumların fazla gıdalarından maksimum çevresel, sosyal ve finansal geri kazanımı için çalışmalarına devam etmektedir. Soğuk zincir takip sistemi ve akıllı tartı gibi tedarik zincirinin farklı halkalarında oluşan gıda atık sorununa destekleyici çözümler getiren Fazla Gıda, tüketici uygulaması FAZLA ile de gıda israfı ile olan mücadelesini 360 dereceye tamamlamıştı.

25 Mayıs 13.30-14.30
26 Mayıs 13.00-14.00

BanaSoor

25 Mayıs 15.30-16.30
26 Mayıs 15.00-16.00

Smartup Network
Smartup Network is a team of entrepreneurs that have experience in building, raising funds and selling startups. Our mission is to support entrepreneurs with bright ideas who don’t have the proper team to turn their ideas into products. Our three main areas of expertise are:
Technical
We build their products for entrepreneurs whether they are at idea stage or post-MVP stage.
Product Management
We work alongside entrepreneurs to find the ideal product user experience for their target markets.
Finding Investment
Once our entrepreneurs’ products begin showing traction, we get them in contact with the right investors.
So far, we have had the opportunity to build startup 35 products in 16 countries, for entrepreneurs from all over the world including San Francisco, Seattle, Amsterdam, Berlin, Dusseldorf, Copenhagen, Dubai, Johannesburg, Accra, Quito and Istanbul. You can find some of the latest successes of our entrepreneurs’ apps through this link. Smartup Network partners with well known startup hubs all over the world. Including but not limited to, Switzerland based Seedstars, which supports startups in developing countries, Boston New Technology Group in the United States and Impact Hub Istanbul, the world-renowned startup hub for social entrepreneurs. Startup experts from all over the world such as. Trivago founder and CEO Rolf Schrömgens and Sina Afra, who was named One of Top 100 Most Influential Tech People in the world by Wired Magazine. Our goal is to support as many entrepreneurs as possible to realize their dreams.

25 Mayıs 17.30-18.30
26 Mayıs 18.00-19.00

SEND4US
Bulunduğunuz ülkeden dışarı çıkıp dünyaya satmanın vakti geldi, çok iyi biliyoruz ki müşterilerinize ürünlerinizi satarken verdiğiniz sözleri tutmanız sizlere olumlu yorumlar, tekrarlanan satışlar ve bu yorumları görüp, satın alma kararı verecek, yeni müşteriler kazandıracaktır.Birçok satıcı, satınalma gücü ve kıtada yaşayan insan sayısının fazla olmasından dolayı, Amerika’ya satış yapmak istemektedirler. Bundan dolayı Amerika’da rekabet koşulları zor ve maliyetleri yüksektir. Satıcıların ihtiyaç duyduğu hizmetlere ayırdıkları bütçeler, ürün maliyetlerine eklenmektedir. Bu da satış fiyatlarını yukarı çekerek rekabette yerini belirler. SEND4US olarak işimizi, süreçlerimizi ve sunduğumuz hizmetleri mümkün oldukça verimli hale getirerek satıcılara yeni pazarlarda rekabet için avantaj sağlıyoruz.

26 Mayıs 12.00-13.00

Yenibirlider Derneği
Yenibirlider Derneği, Türkiye’nin yeni nesil liderlerinden oluşan üyeleri ve ülkemize önemli hizmetlerde bulunmuş fikir önderlerinin desteği ile hayatın her alanında etkili olabilecek toplum liderlerini destekleme hedefiyle 2012 yılında kurulmuştur. Türkiye’nin fark yaratan bireylerinin uluslararası rol modeller olmalarını sağlayacak, sıra dışı olanaklar sunan liderlik ekosistemini oluşturmak ve yaygınlaştırmak amacıyla çalışmalarını sürdürmektedir. Yenibirlider, kapasite geliştirme programlarıyla fark yaratan bireylerin liderlik yetkinliklerini geliştirmeleri için alanlar yaratırken, mevcut liderler arasında köprüler kurarak karşılıklı etkileşimi ve dönüşümü kolaylaştırmaktadır. Bütün çalışmalarını, sektörler arası iş birliğini etkin hale getirmek üzerinden kurgulamaktadır.
Bu derneğin tanıtımı ama size direkt etkisi olacak, gençlik programları kısmı, o da 3 tane
LEAD21 Fellowship Program – https://yenibirlider.org/lead21-fellowship-program/
Future Hub Program – https://yenibirlider.org/is-bankasi-future-hub/
Genç Kadın Liderler Programı – https://yenibirlider.org/genckadinliderler/
LEAD21 Fellowship Program yeni dönem başvuruları yarın açılacak, içerik olarak oldukça kuvvetli bir program.

26 Mayıs 17.00-18.00

Museleon
Museleon Türkiye gibi turizm cenneti olan bir ülkeden doğmuş, dünya genelinde cazibe merkezi olmuş kültür ve turizm bölgelerini gezmek, deneyimlemek isteyen turistler için tasarlanan dijital bir cep asistanıdır. Artırılmış gerçeklik teknolojisini kullanarak gezme deneyimine yeni bir soluk getirir ve bariyerleri ortadan kaldırır.

26 Mayıs 15.00-17.00

Walkino

26 Mayıs 14.00-16.00

Zipcar
Zipcar Türkiye, sade ve sorumlu bir şehir yaşamı sağlama misyonu ile hareket eden dünyanın lider araç paylaşım modelidir. Kiralık araç hizmetlerinin önde gelen küresel tedarikçisi olan Avis, Budget Group, Inc şirketinin bir iştiraki olan markamız Türkiye’de ise Otokoç Otomotiv çatısı altında faaliyet göstermektedir.
Zipcar Türkiye, İstanbul’da 80’ı aşkın lokasyonda anlık kiralama hizmeti sunmaktadır. Basic, Premium, Kurumsal ve Üniversite üyelik paketleri bulunan Zipcar’a kolayca üye olabilir ve yolculuğun keyfini yaşayabilirsiniz.
0850 250 0 947 no’lu Zipline hattından detaylı bilgi alabilir www.zipcarturkiye.com adresinden bilgi olabilirsiniz. Zipcar mobil uygulamasını Google Play ve Apple Store’dan ücretsiz indirebilirsiniz.

25 Mayıs 16.30-17.30
26 Mayıs 17.00-18.00

Innoyum
Atık yumurta kabuğunu değerlendirerek, içeriğindeki yumurta zarını tasarlanan patentli teknoloji ile ayırarak ve eklem sağlığında kullanılan takviye edici gıdanın aktif bileşeni olan doğal/hidrolize yumurta kabuğu zarı tozu ürünü üzerine faaliyet gösermektedir.

26 Mayıs 18.00-19.00

İhtiyaç Haritası
İhtiyaç Haritası Türkiye’de kurulmuş ve resmi olarak tüm illerde ihtiyaç sahiplerinin ve destekçilerin bir platformda toplanmasını ve eşleşmesini sağlamaktadır. İhtiyaç Haritası ayni transferlere dayalı harita tabanlı veri eşleştirme yapar. Online İmece kültürünü yaygınlaştırarak kişi ve kurumları bir araya getiren ve mahalle, bölge veya şehir bazında topluluklar oluştur ve toplulukları harekete geçirir. İnsanların, ayni yardımlar aracılığıyla yoksullukla ilgili sosyal sorunlarla mücadele etmelerine destek olmak için ortaya çıkmış ve hizmet veren gönüllü bir web sitesidir. Temel olarak İhtiyaç Haritası’nın amacı Türkiye’de kent ve mahalle temelinde ihtiyaçların vatandaş katılımı ile sistematik bir şekilde öğrenilmesi, harita tabanlı olarak toplanması ve bu ihtiyaçların gerekli kurum/kuruluş veya özel kişiler tarafından karşılanmasının kolaylaştırılması için bir sistem oluşturulmasıdır. Ayrıca, sadece ihtiyaç sahiplerinin değil, farklı konularda destek vermek isteyen kişi veya kurumların da desteklerini yine harita tabanlı olarak girebildiği ve ihtiyacı olanların bu desteklerden yararlanabildiği dijital bir platformdur. İhtiyaç Haritası, büyük şehirlerden kırsal yerlere destek göndermek yerine yerelde topluluklar oluşturarak, yerel halkı harekete geçirmeye çalışır. Bu nedenle, platform kullanıcıların sokak adlarına kadar ayrıntılı adreslerle ihtiyaçları sisteme girmelerini ve kontrol etmelerini sağlar. İhtiyaç Haritası, ihtiyaçların ve desteklerin uyumlu olarak hareket etmesine olanak sağlaması için sokak adlarına kadar ayrıntı içeren verilere şeffaflık kazandırır ve görselleştirir. Yerel yetkililer için; kendi bölgelerindeki ihtiyaçları görmek ve buna göre hareket etmek kolaydır. Şirketler için; platformda sağlanan ihtiyaçları tespit ederek tüm ülke genelinde istedikleri herhangi bir hedef grup (kadınlar, çocuklar, engelliler, hayvanlar, vb.) için sosyal sorumluluk projeleri uygulamak daha kolaydır. İhtiyaç Haritası, ihtiyacı olan insanların kendi ihtiyaçlarını ifade etmelerini teşvik ederek ve destekçilerin mahallelerindeki veya herhangi bir konumdaki insanları desteklemelerini sağlayarak, insanlar arasındaki dayanışma kültürünü ve güvenini arttırır. Ayrıca, geliştirilen platform ile kimin/kimlerin, neye ve ne kadar ihtiyacı olduğu bilgisini şeffaf bir şekilde sunarak kaynakların verimli kullanılmasını sağlar. Çevrelerindeki ihtiyaçları karşılamak için toplulukları bir araya getirir ve kullanılmayan kıyafetler ve elektronik atıklar gibi kaynakların bu amaçla kullanılmasını hedeflemektedir. İhtiyaç Haritası, farklı ülkeler ve coğrafyalar aracılığıyla tüm aktörler için daha geniş bir işbirliği seviyesini mümkün kılar.
2015 yılından bugüne İhtiyaç Haritası platformunu 100 bine yakın üye, 350’den fazla STÖ, 70’den fazla özel sektör kuruluşu, yüzlerce kamu kuruluşu temsilcisi kullandı. Platform aracılığıyla 10.2 milyondan fazla ihtiyaç kalemi karşılanırken yaklaşık 218.4 milyon liraya eş değer bir paylaşım ekonomisi yaratılarak sosyal etkisi yüksek bir fark yaratıldı. Türkiye’nin dört bir yanındaki kurumsal ve bireysel gönüllüleri, dünyaya açılan hayalleriyle İhtiyaç Haritası her geçen gün büyümeye ve gelişmeye devam ediyor. İhtiyaç Haritası’nın döngüsel ekonomide etkili, kullanıcı dostu ve sosyal fayda yaratan bir platform olması kritik öneme sahiptir. Depo veya mağaza kullanmadan, temassız teslimatın iyi uygulamasını sağlayarak
yalnızca yedi personel aracılığıyla binlerce ihtiyaçların destekçilerle biraraya gelmesini sağlayan gönüllü tabanlı bir dayanışma platformudur. İhtiyaç Haritası sahada, ofiste, üniversitelerde ve dijital ortamda çalışan binlerce gönüllüye sahiptir. Türkiye’nin dört bir yanındaki üniversitelerde 48’den fazla İhtiyaç Haritası Öğrenci Toplulukları/Temsilcilikleri bulunmaktadır. Bunlar, kullanıcılara daha etkili bir şekilde hizmet etmek ve farklı kullanıcı segmentleri (STK’lar, şirketler, gönüllü gruplar vb.) için farklı ürünler ve özellikler geliştirmek için yeni fırsatlar sunan göstergelerdir.
Kar amacı gütmeyen bir kooperatif modeli ile çalışan İhtiyaç Haritası, sürdürülebilirliğini sağlamak ve gelir modeli yaratmak için, sosyal sorumluluk projeleri tasarlama ve uygulama konusunda şirketler ile işbirliği yapmaktadır. Şirketler, ihtiyaçların veya ihtiyaç sahiplerinin listelendiği ve bu ihtiyaçların çeşitli kampanyalar aracılığıyla karşılanması (okullara ayni destekler) gibi sosyal sorumluluk projeleri yapmaktadırlar. İhtiyaç Haritası, kurumsal ve finansal sürdürülebilirliğini sağlamak için aşağıdaki temel faaliyetleri gerçekleştirir;
· Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri: Platformda doğrulanmış ihtiyaçları karşılayarak sosyal etki yaratmak için özel sektör kuruluşları ile işbirliği yapmak,
· Kitlesel Fonlama ve Bağış Koşuları: İhtiyaç Haritası, Türkiye’de düzenlenen koşu organizasyonlarına katılır ve İhtiyaç Haritası Koşu Ekibi oluşturularak kaynak geliştirme faaliyetleri yürütür.
· Hibeler: Ulusal ve uluslararası kuruluşlar tarafından finanse edilen hibelere başvuru yapmaktadır ve bunlardan yararlanmaktadır.
· Kurumsal Bağışçılar: Özel sektör kurumları düzenli olarak bağış yapmaktadır.

26 Mayıs 15.00-16.00

Teniscim
Teniscim, tenisin yaygınlaşması ve herkesin kolayca oyun partneri bulabilmesi için oluşturulmuştur. Tenisin her bileşenini bir araya getirir ve onlar için büyük bir sosyal platform haline gelir.